Ahad, 30 Oktober 2011

Tatkala Laman Chrome dan Wujud 'Games'

Blog ini dimulakan pada sekitar bulan Mac 2006. Ia milik seorang wanita melayu muslim yang telah berkahwin bernama Lelawati binti Mohd Ali dan mempunyai empat orang anak remaja yang telah dewasa. 

'thanaif' dan 'tejathanaif' yang sah.

Bersama emak dan anak-anak di Oman.

Saya biasanya menggunakan nama pena teja thanaif yang sering dieja tejathanaif @ thanaif.

Nama pena ini tidak ada kena mengena dan tidak mempunyai pertalian dengan individu atau mana-mana komuniti dari negara lain. 

Menjadi musykil di minda saya apabila masih wujud penetapan tetapan bahasa bagi bahasa hindi di dalam reka bentuk tetapan catatan yang sewajarnya hanya saya sahaja yang boleh mengubah menukar dan menetapkan serta meminda atau membatalkan mana-mana setting bagi laman peribadi ini. 

Nama pena ini diilhamkan oleh diri saya secara bersendrian tanpa bantuan atau sokongan serta tidak mendapat dokongan sesiapa ketika saat ia diusahakan pertama kalinya bagi memperkenalkan bahasa kebangsaan negara saya Malaysia, bahasa melayu yang kini dirasmikan sebagai bahasa malaysia. 

Saya berasa amat kecewa apabila ternyata catatan peribadi saya di microsoft word yang dialihkan dari notepad didapati telah dihilangkan oleh pihak yang masih mahu menjadikan kesemua catatan di microsoft word sebagai acara untuk membentuk segmen permainan siber di antara Sony dan X-box. 

Saya tidak bersetuju dan tidak membenarkan catatan peribadi ini dilakukan sekadar untuk mendapatkan idea bagi membentuk permainan interaktif di siber.


Nama-nama pena yang disahkan oleh google.

2 ulasan:

  1. SILA HENTIKAN TETAPAN YANG MEWUJUDKAN BAHASA HINDI DI reka bentuk tetapan blog saya.

    BalasPadam
  2. Email-email saya disahkan oleh suami yang mengirimkan tempahan tiket on line dari Qatar ke Selangor, Malaysia. Ini bukti teja thanaif adalah dari Klang, Selangor Malaysia.

    BalasPadam